strony internetowe

Skuteczna strona internetowa napędzi Twój biznes

Zbuduję Ci stronę, która pokaże Twoim Klientom, dlaczego powinni wybrać Twoją firmę, a nie konkurencję. Dzięki temu zyskasz powtarzalny model sprzedaży i zapomnisz o nieustannym szukaniu nowych zleceń.

strona www dla firmy

Co powinna zawierać strona internetowa?

01. kto i co robi

Na wejściu, w najkrótszych słowach powiedz „Co Ty w ogóle robisz”

Tu nie chodzi o wodotryski, setki animacji, czy co gorsza obwieszanie się orderami, niczym koreański przywódca. Spokojnie, dam Ci miejsce na Twój ołtarzyk 🙂

Nie można zapomnieć o „wezwaniu do działania”. Twój potencjalny Klient powinien dostać możliwość wykonania jakiejkolwiek akcji, jak:

  • zobaczenie całej oferty
  • sprawdzenie cennika
  • wypełnienie formularza
  • skontaktowanie się

02. usługi

Pokaż Klientowi konkretne usługi – PROSTO.

Wiadomo, że Klienta nie interesuje Twoja firma, jako ogół, tylko zazwyczaj jedna, konkretna usługa.

Można to zrobić na wiele sposobów, ważne aby to miejsce było przejrzyste i klarowne, aby Twój Klient wiedział w co ma kliknąć czy co ma zrobić.

03. co stracę gdy nie spróbuję

Co ominie Klienta, jeśli nie skorzysta z Twoich usług?

W wielu firmach dobrze sprawdzi się tego typu przekaz perswazyjny, który pokaże koszt alternatywny nieskorzystania z Twoich usług.

Możemy opisać najczęstsze frustracje Twoich Klientów, wynikające z korzystania z usług innych dostawców, np.:

  • niedotrzymywanie terminów
  • zagmatwane umowy
  • ukryte koszty współpracy
  • brak obiecanych rezultatów

04. propozycja wartości

Najważniejsza rzecz na każdej stronie

Niestety muszę przyznać, że najwięcej osób w tym miejscu wykłada, co jest przykre.

Pokazuje to, że większość właścicieli/menedżerów nie potrafi znaleźć ani jednej przewagi konkurencyjnej w swoim biznesie…

To po co mamy budować stronę, pozycjonować czy reklamować firmę, skoro ona nie wnosi niczego wartościowego do świata?

zakładam, że Twoja firma wie w czym jest najlepsza

Zostaw Klienta z myślą:
„Już nie szukam, chcę kupić tutaj”

Tylko, jak to zrobić?

Nie farmazoń, nie lej wody, nie opowiadaj na okrągło i o niczym.

  • nie farmazoń
  • nie lej wody
  • nie opowiadaj na okragło
  • nie pisz o niczym

Ta sekcja nie ma zdjęcia,
żeby Cię nie rozpraszać

Jak pisać o Propozycji Wartości?

Prawdziwy przykład ze strony firmy sprzątającej biurowce w dużych miastach:
ich propozycja:

Legalnie zatrudniony personel sprzątający posiadający wszelkie ubezpieczenia, badania i pozwolenia – nie wspierasz szarej strefy

Według mnie pierwsza część zdania jest dobra, ale druga już nie. Owszem, to że firma ma legalnie zatrudniony personel, daje większe poczucie bezpieczeństwa. Jednak zakładam, że Klient, jak każdy przedsiębiorca, ma daleko w poważaniu to, czy wspiera szarą strefę, czy też nie, bo raczej nastawienie przedsiębiorców nie jest zbyt pozytywne do struktur rządzących Państwem.

Druga część zdania powinna nawiązywać do obiekcji, że gdyby firma sprzątająca “zatrudniała” ludzi “na czarno”, to w głowie Klienta powstaje obiekcja, że praca na czarno przyciąga ludzi z niskich warstw społecznych, albo po wyrokach, a ja im nie ufam.

Twój Klient naprawdę woli konkrety, pisane ludzkim językiem, niż „marketingową” paplaninę

W przeciwnym razie, już dawno by Cię tu nie było.

krótki przerywnik

Gdybyś chciała/chciał zbudować nową stronę dla swojej firmy

Co byłoby dla
Ciebie ważne?

Zostaw swojego emaila, adres URL swojej strony i najlepiej numer telefonu. Umówimy się na Bezpłatną Konsultację.

Jeśli będę wiedzieć, jak Ci pomóc, to Ci pomogę.
Być może wystarczy Ci darmowa porada. Zobaczymy, jak nam się rozmawia i uznasz, czy chcesz kontynuować tę znajomość.

Ewentualnie, numer do mnie: 662 210 661

koszt tworzenia strony www

Strona internetowa cena

Bardzo prosta

Sprawdzi się np. dla firmy z jedną główną usługą, jak: niania, pomoc drogowa.

od 1900 zł

Rozbudowana

Zdecydowanie najczęstszy wybór i słusznie. Strona pozwala przedstawić wartości, firmę, ofertę w sposób optymalny

najpopularniejsza
4-8 tys. zł

Pro

Zaawansowana strona dla firm, które dokładnie wiedzą, jakich funkcjonalności i automatyzacji potrzebują.

od 10000 zł

Wszystkie kwoty są cenami netto. Należy doliczyć 23% VAT.

Proszę pamiętaj, że strona stronie nierówna. Zaprezentowane powyżej ceny są raczej orientacyjne i stanowią punkt odniesienia, żebyś wiedział w jakich budżetach i z jakimi Klientami pracuję.

Po kilkunastominutowej rozmowie jestem w stanie podać Ci dokładną wycenę.

Jaka strona będzie najlepsza dla mnie?

Oczywiście, najlepiej zapytać mnie osobiście.

klienci nie mogą cię znaleźć?

A jeśli Twoja strona już nie odstrasza, to może warto poprawić jej pozycję w Google?

Jeśli tak, to kliknij tutaj

Pamiętaj, że nawet najlepsza strona lub sklep internetowy, jeśli jest niewidoczna – to nadal nie zarobi dla Ciebie ani jednej złotówki.

Szaleństwem jest zbudować stronę i wierzyć, że Klienci sami Cię znajdą. Pamiętaj, że Twoja konkurencja już się pozycjonuje.

Jeśli chcesz mieć stronę, ale nie chcesz jej pozycjonować, to tak jakbyś otworzył sklep w swoim mieszkaniu i nikomu o nim nie powiedział.

Dużo będziesz mieć Klientów?