tworzenie postów
Wiesz, jak prowadzić media społecznościowe, regularnie postujesz, jesteś aktywny, jednak nie masz czasu na przygotowywanie ciekawych i efektownych postów?
A może po prostu chciałbyś zacząć zdobywać nowe rynki, na nowych platformach i szukasz kogoś do pomocy, kto będzie za Ciebie tworzyć angażujące grafiki i wideo?
Czym różni się prowadzenie konta od tworzenia postów?
Rozdzieliłem w swojej ofercie prowadzenie profili w mediach społecznościowych od samego przygotowywania postów, aby lepiej dopasować się do Twoich potrzeb. Wszak nie każdy potrzebuje kompleksowej opieki nad jego kontami na FB, IG, YT czy TT.
Jeśli jesteś na tej podstronie, to zakładam, że masz już konta na poszczególnych platformach, prowadzisz je w miarę regularnie, jednak chcesz wejść poziom wyżej. Być może Twoją motywacją jest odzyskanie jak największej ilości czasu, którą poświęcasz na tworzenie angażujących treści do Internetu. Jako właściciel firmy mógłbyś ten czas lepiej spożytkować w swoim biznesie. Chętnie odciążę Cię w tych czynnościach.
Być może, chciałbyś zdobywać nowe obszary Internetu i zdobywać teren w świeżych platformach, typu TikTok, zanim zrobi to Twoja konkurencja. Niezależnie od Twojego celu, jestem gotowy, aby pomóc Ci rozwijać Twój biznes.

Jaki content Ci przygotuję?
Blog – wpis blogowy
Blog to jeden z filarów skutecznego pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Dobrze napisany wpis blogowy pełni wiele funkcji. Z jednej strony ściąga ruch na naszą stronę lub sklep, jeśli zawiera odpowiednio dobrane słowa kluczowe, pod które pozycjonujemy naszą stronę. Z drugiej, stawia nas w roli eksperta branży w oczach potencjalnych klientów. Użytkownik szukając potrzebnych mu informacji wpisuje w wyszukiwarkę frazy, które go interesują, wyświetla mu się nasz wypozycjonowany wpis blogowy, użytkownik wchodzi w niego, żeby się czegoś dowiedzieć i już jest na naszej stronie. Stąd już króciutka droga do naszej oferty, a jeśli oferta jest dobra, do zostawienia u nas pieniędzy.
Wartościowy wpis blogowy powinien spełniać określone kryteria:
– Interesujący dla Twojej grupy docelowej temat,
– Chwytliwy i intrygujący tytuł,
– Przykuwający uwagę wstęp,
– Odpowiednio podzielone i sformatowane treści,
– Napisany przyjaznym w odbiorze, zrozumiałym językiem,
– Uwzględniać najlepsze praktyki pozycjonowania SEO,
– Zachęcać do pozostania na stronie.
W kwestiach artykułów blogowych, sprawdź zakładkę blog – webwriting. Tam zamieściłem znacznie więcej porad i informacji, na temat tworzenia dobrego wpisu blogowego.
TikTok, YouTube Shorts, Instagram Reels – krótkie pionowe wideo
Gdy budujesz markę osobistą i tworzysz treści wideo na YouTube, pewnie przeszło Ci przez myśl, aby rozszerzyć swoje pole działania na bardzo popularne krótkie formy. Jeśli montaż tego typu filmików zajmuje Ci zbyt dużo czasu lub nie chcesz zagłębiać się w aspekty techniczne, to chętnie Cię w tym wyręczę.
Jak zrobić, aby Twoje wertykalne filmy na TikTok, YouTube Shorts czy Instagram Reels rozchodziły się wirusowo po sieci? Musisz wiedzieć o kilku wytycznych.
Wszystkie powyższe platformy promują filmy, które są chętnie i długo oglądane, wówczas algorytmy wiedzą, że warto taki film polecać dalej. Zadbaj zatem o czas oglądania Twoich produkcji. Staraj się utrzymać uwagę widza do końca filmu, zostaw na koniec coś, na co będzie gotów zaczekać.
Kiedyś mówiło się, że w tego typu produkcjach najważniejsze są pierwsze 3 sekundy, to one decydowały, czy użytkownik uzna Twój film za ciekawy i będzie oglądać go dalej.
Obecnie jest to już 1 SEKUNDA! Niesamowite!
Pamiętaj, aby w tego typu filmach nie tracić czasu z początku na witanie się lub co gorsza przedstawianie, obecny świat nie ma na to czasu i zostaniesz przewinięty 🙂 Wejście musi być szybkie i mocne.
Staraj się zmieniać ujęcia w trakcie filmu, średnio co 2-3 sekundy, aby film wydawał się bardziej interesujący dla oka.
Tego typu posty warto wrzucać przynajmniej 1 na dzień. Jeśli chcesz, abym Twoje długie wideo odpowiednio pokroił, wyłuskał esencję i podał nowym widzom w formie TikToków, to odezwij się do mnie, a raczej się dogadamy.
Facebook, Instagram – grafika
Jeśli prowadzisz fanpage na Facebooku lub konto firmowe na Instagramie i potrzebujesz od czasu do czasu przygotować profesjonalną infografikę lub jakiś inny format graficzny, to napisz do mnie, a zobaczymy, czy jestem w stanie Ci pomóc.

Dowiedz się czegoś mądrego
6 rzeczy, które powinna mieć każda strona internetowa
Czyli jak nie zostać neandertalczykiem Internetu? Pierwszy post, uwaga! Dziś zabieram Cię w podróż przez…