strony internetowe
Skuteczna strona internetowa napędzi Twój biznes
Zbuduję Ci stronę, która pokaże Twoim Klientom, dlaczego powinni wybrać Twoją firmę, a nie konkurencję. Dzięki temu zyskasz powtarzalny model sprzedaży i zapomnisz o nieustannym szukaniu nowych zleceń.
strona www dla firmy
Co powinna zawierać strona internetowa?
01. kto i co robi
Na wejściu, w najkrótszych słowach powiedz „Co Ty w ogóle robisz”
Tu nie chodzi o wodotryski, setki animacji, czy co gorsza obwieszanie się orderami, niczym koreański przywódca. Spokojnie, dam Ci miejsce na Twój ołtarzyk 🙂
Nie można zapomnieć o „wezwaniu do działania”. Twój potencjalny Klient powinien dostać możliwość wykonania jakiejkolwiek akcji, jak:
02. usługi
Pokaż Klientowi konkretne usługi – PROSTO.
Wiadomo, że Klienta nie interesuje Twoja firma, jako ogół, tylko zazwyczaj jedna, konkretna usługa.
Można to zrobić na wiele sposobów, ważne aby to miejsce było przejrzyste i klarowne, aby Twój Klient wiedział w co ma kliknąć czy co ma zrobić.
03. co stracę gdy nie spróbuję
Co ominie Klienta, jeśli nie skorzysta z Twoich usług?
W wielu firmach dobrze sprawdzi się tego typu przekaz perswazyjny, który pokaże koszt alternatywny nieskorzystania z Twoich usług.
Możemy opisać najczęstsze frustracje Twoich Klientów, wynikające z korzystania z usług innych dostawców, np.:
04. propozycja wartości
Najważniejsza rzecz na każdej stronie
Niestety muszę przyznać, że najwięcej osób w tym miejscu wykłada, co jest przykre.
Pokazuje to, że większość właścicieli/menedżerów nie potrafi znaleźć ani jednej przewagi konkurencyjnej w swoim biznesie…
To po co mamy budować stronę, pozycjonować czy reklamować firmę, skoro ona nie wnosi niczego wartościowego do świata?
zakładam, że Twoja firma wie w czym jest najlepsza
Zostaw Klienta z myślą:
„Już nie szukam, chcę kupić tutaj”
Tylko, jak to zrobić?
Nie farmazoń, nie lej wody, nie opowiadaj na okrągło i o niczym.
Ta sekcja nie ma zdjęcia,
żeby Cię nie rozpraszać
Jak pisać o Propozycji Wartości?
Prawdziwy przykład ze strony firmy sprzątającej biurowce w dużych miastach:
ich propozycja:
Legalnie zatrudniony personel sprzątający posiadający wszelkie ubezpieczenia, badania i pozwolenia – nie wspierasz szarej strefy
Według mnie pierwsza część zdania jest dobra, ale druga już nie. Owszem, to że firma ma legalnie zatrudniony personel, daje większe poczucie bezpieczeństwa. Jednak zakładam, że Klient, jak każdy przedsiębiorca, ma daleko w poważaniu to, czy wspiera szarą strefę, czy też nie, bo raczej nastawienie przedsiębiorców nie jest zbyt pozytywne do struktur rządzących Państwem.
Druga część zdania powinna nawiązywać do obiekcji, że gdyby firma sprzątająca “zatrudniała” ludzi “na czarno”, to w głowie Klienta powstaje obiekcja, że praca na czarno przyciąga ludzi z niskich warstw społecznych, albo po wyrokach, a ja im nie ufam.
Twój Klient naprawdę woli konkrety, pisane ludzkim językiem, niż „marketingową” paplaninę
W przeciwnym razie, już dawno by Cię tu nie było.
Gdybyś chciała/chciał zbudować nową stronę dla swojej firmy
Co byłoby dla
Ciebie ważne?
Zostaw swojego emaila, adres URL swojej strony i najlepiej numer telefonu. Umówimy się na Bezpłatną Konsultację.
Jeśli będę wiedzieć, jak Ci pomóc, to Ci pomogę.
Być może wystarczy Ci darmowa porada. Zobaczymy, jak nam się rozmawia i uznasz, czy chcesz kontynuować tę znajomość.
Ewentualnie, numer do mnie: 662 210 661
koszt tworzenia strony www
Strona internetowa cena
Bardzo prosta
Sprawdzi się np. dla firmy z jedną główną usługą, jak: niania, pomoc drogowa.
Rozbudowana
Zdecydowanie najczęstszy wybór i słusznie. Strona pozwala przedstawić wartości, firmę, ofertę w sposób optymalny
Pro
Zaawansowana strona dla firm, które dokładnie wiedzą, jakich funkcjonalności i automatyzacji potrzebują.
Wszystkie kwoty są cenami netto. Należy doliczyć 23% VAT.
Proszę pamiętaj, że strona stronie nierówna. Zaprezentowane powyżej ceny są raczej orientacyjne i stanowią punkt odniesienia, żebyś wiedział w jakich budżetach i z jakimi Klientami pracuję.
Po kilkunastominutowej rozmowie jestem w stanie podać Ci dokładną wycenę.
Jaka strona będzie najlepsza dla mnie?
Oczywiście, najlepiej zapytać mnie osobiście.
klienci nie mogą cię znaleźć?
A jeśli Twoja strona już nie odstrasza, to może warto poprawić jej pozycję w Google?
Jeśli tak, to kliknij tutaj
Pamiętaj, że nawet najlepsza strona lub sklep internetowy, jeśli jest niewidoczna – to nadal nie zarobi dla Ciebie ani jednej złotówki.
Szaleństwem jest zbudować stronę i wierzyć, że Klienci sami Cię znajdą. Pamiętaj, że Twoja konkurencja już się pozycjonuje.
Jeśli chcesz mieć stronę, ale nie chcesz jej pozycjonować, to tak jakbyś otworzył sklep w swoim mieszkaniu i nikomu o nim nie powiedział.